Khamis, Jun 21, 2012

It's kinda hard when your not around..

Assalamualaikum. Hello.

My Heart di YouTube.
Rasa nak klik.
Walaupun tahu apa akan terjadi bila dengar lagu tu.
99% hati kata suruh buka. 1% kata jangan.
Macam mana nak lawan.
Harus lah kalah 1%.
Bila buka ..

Dah tahu apa akan terjadi.
Muka berubah sugul.
Pernafasan tidak normal.
Tarik sedalam yang boleh. Lepaskan...
Badan menyandar malas di kerusi.
Tengkuk landing , kepala dongak ke atas.

Untuk seketika,
Rasa macam nak pergi Kuantan.
Rasa macam nak pergi POLISAS.
Rasa macam nak pergi Megamall.
Rasa macam nak pergi Terminal Makmur.
Rasa macam nak pergi Kompleks Teruntum.
Rasa macam nak pergi TC.
Rasa macam nak pergi sekarang jugak.
Rasa macam nak pergi malam ni jugak.

Sebab aku rasa,
Kat situ lah aku rasa bahagia.
Kat situ lah aku rasa gembira.
Kat situ lah aku rasa seronok.
Kat situ lah aku rasa apa yang aku tak pernah rasa.
Tapi semuanya hanyalah 'pernah' ...

Kejam.
Kejam.

Sepatunya sekarang tiada lagi perasaan macam ini.
Pernah cuba berubah tapi susah.
Minta kalian tolong doakan saya.
Lupakan dia. :'(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan