Rabu, Julai 25, 2012

It is very hard to kill.




Why is it the only person who can't see that....is you?

Ahad, Julai 15, 2012

Sekarang.


Dulu aku tahu, aku akan lalui hari yang sukar gila.
Dulu aku tahu, aku tidak akan puas hati dalam jangka masa yang lama.
Dulu aku tahu, hari itu tetap akan datang.
Dulu aku tahu, aku akan rasa bodoh dengan tindakan aku sendiri.
Dulu itu sudah jadi sekarang.

Sekarang aku cuba lawan.
Sekarang aku dah banyak menang, tetapi tetap ada kalah.
Sekarang menang aku lebih banyak dari kalah.
Sekarang apa yang aku merepek ni?
Sekarang aku bajet penulis sajak.
Sekarang tengah tergelak sebenarnya.
Sekarang rasa macam bangang pun ada.

Dah lah! Hahaha.

N dah kahwin ... :'(

Selasa, Julai 03, 2012

It's keep haunting me!

Sekarang dah pukul 1.30 pagi.
Esok kerja tapi mata ni belum ada tanda nak lesu sikit pun.
Aku pun edit gambar Sukan Padang dan Balapan sekolah aku.
Biasanya bila edit gambar tu lama2 aku jadi mengantuk.
Tapi kali ni tak.
Sebab apa?
Sebab bila aku edit gambar ni ..


Gambar ni gambar budak tahun 3 kat sekolah aku.
Mula2 aku nmpak budak ni aku macam konfius.
Rasa macam pernah tgk muka jenis ni kat mana2.
Bila budak tu senyum terus aku ingat.
Rupa dia sama dengan 'N' !

Hmmm sampai bila benda ni nak menghantui aku?
Sekarang setiap kali ternampak budak ni mesti teringat.


*siapa 'N' ? baca post ini ...... ---> http://anakguding.blogspot.com/2010/07/malu-lah.html