Selasa, November 02, 2010

sedih bila makan mee bandung..

dlu mse kat kolej aku slalu sakat kwn aku
nama dia zaidi kitaorg panggil dom
aku slalu nyanyi
dom mera dom, dom mkn mee bandooongg
hahaha

sebut psl mee bandung aku jd emo kejap
ah lantaklah
tp peduli jgk kdg2
ah lantaklah
tp duk menung gak , duk pikir gak
ah lantak lahhhh. hahaaha.

td mkn mee bandung kat kedai bwh pokok di juasseh
port baru dak ni lepak skrg
happy tree friend la gamaknya
dahsyatttt (najmi raja lawak) hihihi
ok psl mee bandung td
aku jd emo

ok la mls nk cite panjang2
aku xdpt pegi Bandung
sbb black list oleh ptptn
yang konon bekerjasama dgn
imigresen.

ok lah sakit hati aku
eleh xpe, pulau perhentian bulan 3 ni ade.
lalalalla
(nk sedapkan hati.. shit la weiii)




Jersi team ksk joseh tahun 2011 ni utk Piala Hasan Malek
amacam ok x den design

* Mak .. balik dr Bandung beli kan Along ole2 ye. Jangan carik menantu plak. ahak!

4 ulasan:

  1. ala...bandung tak besh pon cayolah...dont wory cuti-cuti malaysia lg baguih...:)

    BalasPadam
  2. tu la, lain kali bayo ptptn tu.
    bru bleh terbang.

    BalasPadam
  3. ahahaha. da stat bayar da. nk byr tertunggak tu mmg tak la. mne de duit. huhuhuu.

    BalasPadam
  4. kEsiAn Dia eK... iSh3...

    BalasPadam