Khamis, Ogos 12, 2010

"Aku belom habis cakap kau orang lompat-lompat, mcm monyet lah!!"

Lutfi, aku gune no.14 ko.


Ahad lepas aku ade game kat padang tunku muhammad school (TMS). pusingan ke-2 liga parlimen YB dato' hassan bin malik dun kuala pilah. team aku jumpe Royal Seri Menanti FC (RSMFC). heboh la bdk2 ni kate sultan dtg tgk game. palahayah diaorg tu. hehe.
Last year team aku kalah kat team ni lah. tp tahun lps diaorg xde Royal2 ni. seri menanti FC je. Team sama, padang sama, stage yang sama gak team aku kalah tahun lepas. kitaorg kalah 1-0. Aku da sebulan injured. pangkal peha aku sangat sakitt. nak lari sgt susah. nak sepak apatah lagi. aku cuba gagah kan diri. sbb aku nk sgt lawan RSMFC ni. nak balas dendam. before game, coach da warning. klu sesapa tak confident atau injured bgtau dia. aku confident ada, tp aku injured. aku diam kan diri. aku nk cuba dlu. Kitaorang menang 4 - 3.


"Belia Gachong FC, kita berentap di quarter final lopeh ghayooo!!"

1 ulasan:

  1. tahniah semua....hope korang terus mengharumkan nama JUASSEH!!!! bravooooo....

    BalasPadam