Sabtu, Julai 17, 2010

Bila Terpikir. Rasa nak Fakk je.

Sepatutnya post ni tentang veteran lagi.
Aku baru taip sparoh jln.
Tetibe rse meluat nak taip psl veteran tu.Elok aku tuka je tajuk 'Laporan Veteran Joseh'. hahaha.
Aku dh save draft, so aku edit balik.
Aku tekan Ctrl+A, pastu aku Backspace.
Padam.

*aku tak tau la ape yang veteran tulis kat blog diaorg.
maki hamun aku agaknye. haha. diaorg nyer blog tulis atas kertas kajang kot.*

Sabtu lps g tgk Final Rentak Juara 2010 kat RTM Seremban.
Mmg best, duk dpn skali. Byk gamba best2 leh amik sebab. sebab..
Lense aku pendek je. Lum mampu nk beli yg panjang2 n lebar2 tu.
Pakai yg pendek tu pon da ok.

Balik tuh jmpe 4 org genk Facebook.
Pipi Ayi, Nurul Syaqeeraa, Mish Juju ngan Slayez Chaoz.
Kenal dlm FB ngn Pipi n Kakya jeh.
Pipi pnh jmpe tp nampak rambut je.

*pengurusan pihak RTM utk program nih mmg lemah*

band mane tah mng den pon x tau. kah3

Semlm (Ahad) g JJ S2 nk tgk Despicable Me 3D.

Aku penggemar katun.
Sbb aku suke lukis katun wat komik mse kecik2 dulu.
Mbr aku, Badri pnh jadi watak dlm komik aku, John name eh. haha.
1st time tgk 3d kat JJ S2.
2nd time tgk 3D citer Sherk.
3rd time tgk Despicable Me 3D.
1st time tgk 3D citer How To Train Your Dragon kat Times Square.
Paham x. Paham an.

*1st time tgk 3D kat JJ S2, menghampakan.. citer best.. gambar kdg2 problem..
gamba jd blur mcm tgk xpaki spek tu. pdhal pkai. Grrr. kacau mood nk hayati katun tesebut*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan